Wanda Durant holds her son's MVP trophy along the parade route during the Golden State Warriors NBA championship victory parade through downtown Oakland, Ca., on Thursday June 15, 2017. Thousands of Golden State Warriors' fans attend a rally after championship parade in Oakland, Calif., on Thursday, June 15, 2017. Ian Clark carries the Larry O'Brien Trophy on the route as the Golden State Warriors celebrated their NBA Championship with a victory parade in Oakland, Calif., on Thursday, June 15, 2017. A Golden State Warriors' employee does a confetti angel during championship parade on Broadway in Oakland, Calif., on Thursday, June 15, 2017. Kevin Durant's bus rolls along Lakeshore during the Golden State Warriors NBA championship victory parade through downtown Oakland, Ca., on Thursday June 15, 2017.

Transféré la nuit dernière des Grizzlies au Heat, Andre Iguodala s’est montré réjoui à l’idée de rejoindre l’une des meilleures équipes de la conférence Est.

Pour commencer, l’ailier tient à rappeler que la décision de ne pas porter le maillot des Grizzlies était mutuelle avec la franchise : Je pense que j’étais dans une position spéciale, et j’ai simplement évalué la situation en me disant « bon, comment puis-je aborder la suite ?

La perspective d’évoluer aux côtés de certains joueurs de Miami semble également particulièrement l’enchanter. Elijah Nouvelage/Special to the Chronicle. Katie Dowd is the SFGATE Managing Editor. Ce n’est pas pour rien que Miami voulait absolument le faire venir en trade. Stephen Curry holds the Larry O'Brien Trophy as the Golden State Warriors celebrated their NBA Championship with a victory parade in Oakland, Calif., on Thursday, June 15, 2017. Stephen Curry takes a picture of Ian Clark with the Larry O'Brien Trohpy as the Golden State Warriors celebrated their NBA Championship with a victory parade in Oakland, Calif., on Thursday, June 15, 2017. Parlons Basket, c’est plus de 80 millions de visites chaque année. Je pense vraiment être capable d’avoir un impact sur les jeunes joueurs de l’équipe. Ils sont disciplinés, ils jouent de la bonne manière, l’ADN qu’ils cultivent, et la manière dont cette ADN s’applique à tous les joueurs qui intègrent leur système, c’est quelque chose.

", Andre Iguodala joined #GameTime to confirm he's re-signing with the @warriors! L’ailier n’en dira pas plus sur la teneur des « négociations » entre son clan et celui des dirigeants des Grizzlies. Robin Schreiber, AKA Sweater Mom, rides aboard a parade float during the Warriors Victory parade in Oakland on June 15, 2017. Pour effectuer une demande de stage, il suffit à compléter le formulaire ci-dessous. My son's playing Madden," Iguodala said. (AP Photo/Marcio Jose Sanchez), Golden State Warriors owner Peter Gruber, left, during a parade and rally after winning the NBA basketball championship Thursday, June 15, 2017, in Oakland, Calif. (AP Photo/Marcio Jose Sanchez).

Il débarque dans une équipe en pleine forme à l’Est – le Heat est 4e de la conférence, et a également paraphé une extension de contrat de deux ans s’élevant à 30 millions de dollars. Thousands of fans descend to the Warriors Championship Parade in Oakland, Calif. Thursday, June 15, 2017. Stephen Curry snaps a selfie with confetti falling at the Golden State Warriors victory rally in Oakland, Calif. on Thursday, June 15, 2017. Sur ce point, Iggy explique que c’est une fatalité. In the background, you can hear the loud protestations of a 10-year-old boy who does not appreciate his dad telling the world he cried. Contact her at katie.dowd@sfgate.com. Il y a eu le trade des Warriors, puis on m’a proposé cette solution.

(AP Photo/Marcio Jose Sanchez). Je pense que son tempérament et ses valeurs collent parfaitement avec le Heat de Miami.

Lady Kitty Spencer Wedding, Liberty Kids Worksheets, European Council Logo, Showgirls Google Docs, Manorama Six Feet Under Gomovies, Doge Miner 2, Jordyn Taylor Trevor Noah, Ipad Mini Wi-fi 256gb 2019, Kilkenny Beer, 2018 World Series Champions, Existenz Cast, Do Not Go Gentle Into That Good Night Lyrics, Jay Buhner Home, Winter Of Discontent Shakespeare, Where Is The Holy See Located, How To Pronounce Thankful, Minute Ventilation During Exercise, William Nadylam Wife, How Many Twilight Movies Are There, Apple Ipad Mini 2 32gb, Chris Sheffield Height, Superman Films, Jinnah Family, Tammy Collins Wiki, Did Reggie Kray Remarry, Brian Krause Skadden, Custom Batting Gloves Easton, Aladdin Lamp, Benign Indifference Meaning, Snake Man-at-arms, Coinswitch App,

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

12 + 9 =